Friday, July 15, 2011

--Την Ελιά....Μας πήραν την Ελιά...!!!



Το λιοδεντρο αφηνεται στη ΄σκαμμενη λακούβα.

Αυτη ηταν η ελια μου ..Τέλεια δουλεια και μερακλήδικη..

Το αυτοκίνητο του Δήμου πέρασε ,άφησε την ελιά και καποιος ειδικός τη φύτεψε..

Η χαρά μου πέντε  μέρες κράτησε...
Πέντε μέρες δεν χόρταινα να την βλέπω..
Πρωί,μεσημέρι βράδυ την κοίταζα ,τη φωτογράφιζα,της μιλουσα Ελληνικά, αφου ήξερα ότι ειναι το δέντρο που η Θεά Αθηνά χάρισε  στους Αθηναίους.. Και ένα πρωί  είδα αυτο το δεντράκι με τα χρυσοπράσινα φύλλα  δροσερό και όμορφο να καμαρωνει μπροστα στην αυλή μου..
Η δημαρχία μας (ΗUME) αποφάσισε να φυτέψει σε όσες αυλες δεν ειχαν ή ειχαν καταστραφει τα μεγαλα δεντρα, με ένα λιόδεντρο..Μια ευλογημένη ελιά ..

Και πριν λίγο που γύρισα στο σπίτι ,μετα απο μια επισκεψη σε φιλικό μας ζευγάρι άκουσα τη Μερσίνα την ώρα που έστριβα στο γκαραζ να παρκαρω να λέει με αγωνία και άγχος..

-Την..ελια...Μας πηραν την ελιά!!!

Ακόμα δεν έχω συνέλθει... Δεν πίστευα στην Αυστραλία να γίνονται τέτοια πράγματα αλλά να που κι αυτα συμβαινουν..

Ελπιζω να αγαπησεις το αγαπημένο μου δεντράκι αγαπητέ κλέφτη  γιατι σίγουρα αν το προσεξεις θα σου δωσει αρκετό καρπό....
Δ

Το έγκλημα...

No comments:

Post a Comment

wibiya widget